Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Erin Malek ~ Juara Fear Factor, Cinta Gerai?


Semua sudah sedia maklum kan, pasangan Erin Malek dan Redha menjadi juara fear factor malaysia musim kedua. Siapa yang ada rasa tidak puas hati tu, lantak diorang lah. Bukan korang yang dapat duit tu pun kalau korang banyak bunyi kan. Apa-apa pun tahniah buat mereka dan ibu bercadang mahu tengok siaran ulangannya sahaja meskipun Astro boleh record. Choii..keterlupaan..


Kredit to google

Kredit to google


Bila terpandang Erin Malek yang comel ni, ibu mesti teringat akan drama Cinta di Gerai. Sudah berapa kali ulang tayang di Astro. Kali pertama menontonnya minggu lepas tetapi tidak dapat tonton hingga habis sebab Aisyah dah merengek mahu tidur. Ok takpe boleh record walaupun hakikatnya lupa nak tekan butang R.

Tapi hari ahad yang lepas dapat juga tonton sampai habis. Entah apa yang best sangat ntah. Mungkin sebab Erin Malek ni cute miut kot. Nyampah..



Kredit to google

Sinopsis :
Selepas 20 tahun hanya memakan makanan yang terbaik dan paling mewah, Romi (apa takde nama lain ke?) telah memantapkan dirinya sebagai pengkritik makanan yang sukar menerima.

Dek satu kejadian, dia telah berkenalan dengan seorang gadis golongan bawahan yang bernama Fasha dan mengubah pandangan beliau terhadap makanan.


Drama ni biasa-biasa sahaja. Pengakhiran yang kita sendiri dapat tangkap. Tetapi, ibu tidak sangka pengakhiran yang berakhir di dalam hujan di hadapan rumah Fasha ini. Eiii..meluat pula tiba-tiba bila pengakhiran begini.

Mana tidaknya, mereka berpelukan di dalam hujan rengai bersaksikan adik lelaki Fasha. Apa lah bangang si adik, cuma tengok dan senyum-senyum. Belum ada apa-apa ikatan dah peluk-peluk?

Kredit to google
Babak sebelum mereka berpeluk


Ini adalah satu contoh drama melayu yang tidak menitik beratkan agama dan tatasusila. Dan kemudian, remaja-remaja kat luar sana mulalah drop komen mengenai drama ini...

"Oh..sweetnya cite nih.."
"Oh..romantiknye si polan polan ni..kaya lak tu"


Pandangan ibu hanyalah pandangan seorang ibu.




Nota Kaki : Berdoa semoga anak-anak kita dilindungi.. Tetap suka Erin Malek yang kiut tu..



Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. mmg dok aim red team dr mula lg..hehe xsgke juare..yeah ! Tahniah tok dorang

    BalasPadam
  2. Nrl tengok fear factor last tu... dan mmg dah duga red team yang akan menang... :)

    BalasPadam
  3. tak sangka sebenarnya Erin tu menang sebab at 1st tengok dia macam lembik je..hehe..mungkin faktor Redha jugak kot..hehee..

    BalasPadam
  4. Tak sempat tengok pun final Fear Factor. Baru la ni tau Erin Malik dan Redha yang menang! Sungguh kesian rasanya ketinggalan bot laju :(

    Cinta di Gerai ni pun tak pernah tengoklah. Oh, kesian pulak kat diri sendiri!

    BalasPadam
  5. Tak pernah tgk pun citer nih...pengarah drama kena lah mik berat psl nih kan...

    BalasPadam
  6. Tak pernah tgk pun citer nih...pengarah drama kena lah mik berat psl nih kan...

    BalasPadam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code