Logo Halal Yang Betul

By Mar Mansor - 5:00 PTG


~Sumber : Facebook~

  • Share:

You Might Also Like

9 comments

  1. ooo bru tau mudah2an yg original ni takde la org nk ciplak plak ye...

    BalasPadam
  2. Yang nih saja disahkan dan diiktiraf..hopefully logo nih xkn diciplak lg

    BalasPadam
  3. aduhai..bingung juga kalau dah banyak sangat logo² ni.. :(

    BalasPadam
  4. makanan yg ada logo ni pun x tau lagi halal ke tidak..cam kes cadburry tu adoiiiiiiii mmg sedehhh sgt2lah

    BalasPadam
  5. Yg logo betul tu pun masih ada yg tak halal terlepas hmmm.. :D

    BalasPadam
  6. kadang-kadang logo halal pun diorang boleh tipu lagi'nak kaut untung je yang lebih

    BalasPadam
  7. betul tu..logo yang serupa macam ni boleh ditiru bulat-bulat..
    pekerja2 jakim pon pengguna jugak..bukan orang macam kita ni je kan..
    nak membeli apa2, risau dah..

    BalasPadam
  8. Boleh ditiru... Yg betul2 ada no siri yg kita boleh semak.. Itu baru betul..

    BalasPadam
  9. moga ALLAH melindungi kita daripada yang haram

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.