Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Ulang Tahun En.Suami Ke-32

Assalamualaikum

Ulang Tahun En.Suami Ke-32 | 27 Julai 2015 - Genap umur suami saya yang ke-32 tahun. Semakin bertambah usianya dan moga semakin bertambah rezeki untuk kami juga.

Umur dah 32 tahun, anak baru umur 3 tahun lebih. Hehe. Gitulah. Rezeki masing-masing kan. Tidak ada apa yang saya ingin luahkan di sini sekadar berkongsi tarikh bahagia en.suami.

Nak mengarang panjang lebar, malaslah. Baik saya cakap depan dia je sebab saya tahu suami saya tu tak baca blog saya ni. Keh..keh...tu yang boleh mengarut dalam blog. I lap you, sayang..




Nota Kaki : Mood kebizian..

Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Selamat ulangtahun kelahiran ye..

    BalasPadam
  2. salams mar,

    selamat hari ulangtahun buat suami mar moga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezki, amin

    BalasPadam
  3. Selamat Hari Lahir buat suami akak :)

    BalasPadam
  4. : Selamat Hari Lahir Incik Suami anda... ;)

    BalasPadam
  5. oklah tu kak, husband nory 33tahun anak baru setahun jagung...kikikikiki

    BalasPadam
  6. Owh.. Tua setahun je dr en.somi sy...

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Lahir to en husband...
    Takpa, janji ada anak uii~ semoga segala impian tercapai ya ~

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code