Stok Wajib

By Mar Mansor - 8:30 PG


Setiap kali gaji, wajib re-stok susu formula dan diapers Aisyah. Susu wajib beli 3 pek sekaligus. Diapers pula tidak menjadi satu kepentingan sangat sebab pakaikan ketika dia tidur sahaja. Tapi, tetap beli untuk buat stok.

Untuk diri sendiri, stok wajib saya tidaklah wajib beli setiap bulan. Beli bila stok sudah hampir habis dan kebanyakkan barang wajib saya bertahan hingga berbulan-bulan.

Stok wajib saya. Cuma Lazz susu kambing saya beli tiap bulan sepanjang tempoh kehamilan.





  • Share:

You Might Also Like

20 comments

  1. Assalam Mar, pekabar? preknen dah brapa bulan? Aisyah nak jadi kakak ek... mmm..nnt saya belek entry Mar yg lelepas.. nak ingat balik ni, hehehe...byk citer Mar saya ketinggalan kan... take care Mar...

    BalasPadam
  2. smg diberi kesihatan yang baik pada mar sekeluarga.

    BalasPadam
  3. bagus nya minum susu kambing.rara baru try susu kambing multi.sedap!

    BalasPadam
  4. Betullah stok utk anak beli utk sendiri pun kena beli juga..

    BalasPadam
  5. yelah, untuk diri kena beli jugak..

    BalasPadam
  6. buat budget senang tak terlebih kos ye dak?

    BalasPadam
  7. oo..Mar pregnant ya? Alhamdulillah..tahniah ya!

    susu Lazz..baru tau ni. mesti sedap kan..

    BalasPadam
  8. tahniah...:) Alhamdulillah...

    BalasPadam
  9. Moga mar sihat ek...
    aida x dan soping brg umah lg hu hu...
    keje jauh... kursus...
    hadoi!

    BalasPadam
  10. huhu kite tak pernah dengar lagi jenama Lazz tu..
    wahh esp stok wajib..!! cool~ orang kata memang bagus untuk orang pregnant

    BalasPadam
  11. Stok susu dan pampers tu memang wajib untuk yang ada anak kan.hehe.

    untuk keperluan sendiri, IbuNoey pun tak da stok wajib beli setiap bulan.kalau dalam dua bulan sekali tu ada la.

    BalasPadam
  12. alhamdulillah.akak pegnan ya tahniah jaga diri :)

    BalasPadam
  13. saya dua kali mengandung tak lalu minum susu? hehe
    tapi susu HL tu minum lah...suus tepung cam ada bau
    appaun take care ye mar =)

    BalasPadam
  14. Yang susu lazz tu sedap tak rasa dia? tak pernah tau lazz ni, masuk blog mar baru tahu kewujudannya hehe

    BalasPadam
  15. Okje apa ek stok wajib? Macam tak de jer.... hihi...
    Ada anak kecik mmg gitu, susu ngan diapers mmg wajib

    BalasPadam
  16. Assalam mar,
    he3
    kalo ikutkan list iols
    hat wajib tu bertingkek2 he3

    BalasPadam
  17. stock wajib saya sabun mandi susu kambing ...

    BalasPadam
  18. Produk kecantikan tu macam saya tau aje siapa punya angkara sampai terjebak sama *_*

    Saya pun ada juga stok wajib beli bila tiba hujung bulan. Setakat produk mencantikkan diri tu memang lama bertahan. Takdalah tiap-tiap bulan kena belikan. Tapi, saya pun tak tahu nak senaraikan stok wajib saya. Saya dah konpius antara stok wajib dengan stok tak berapa nak wajib beli :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.