Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kembali Kosong


Meskipun berblog sekadar suka-suka, saya tetap meletakkan iklan Nuffnang di blog saya. Hasilnya, ada juga duit jajan buat saya. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Tapi tidaklah jadi bukit. Busut pun tidak.

Saya baru cash out  dan akaun Nuffnang saya kembali kosong. Sepanjang berblog sejak tahun 2012, ini adalah kali ke 2 saya cash out. Walaupun jumlahnya tidaklah cecah ratusan tetapi ia tetap duit. Alhamdulillah.


Kembali 0


Masih ada beberapa iklan yang ongoing. Meskipun jumlahnya hanya sen-sen, tapi saya tetap akan kumpul juga. Tahun depan, umur panjang, dapat cash out lagi. In sha Allah..




Nota Kaki : Terima kasih kepada pengunjung blog ini.



Catat Ulasan

13 Ulasan

  1. wah alhamdulillah tahniah.. best nya mansyuk.. keep it up!

    BalasPadam
  2. Kumpul lgi sis, t da byk blh cash out lgi

    BalasPadam
  3. Kumpul lgi sis, t da byk blh cash out lgi

    BalasPadam
  4. sikit2 pun rezeki..sy baru sekali cashout..nti dh byk nk cashout lg.hehe

    BalasPadam
  5. salam ramadhan, hee masyukk tuuu ;p

    BalasPadam
  6. tahniah mar :)
    skit skit pun duit jugak...

    BalasPadam
  7. alhamdulillah.. tahniah.. belum pernah cash out lagi..

    BalasPadam
  8. besnya.. I xleh cash out lagi.. hahaa

    BalasPadam
  9. kali ni duit nuffnang xlebat mcm dulu2
    ntahlah something going wrong ewahhh
    tp xpelah bersyukur apa yg ada kan..hehe

    BalasPadam
  10. saya belum penah sekali pun cash out =)

    BalasPadam
  11. Saya pun baru cash out bulan Mei yang lepas. Masih belum nampak bayang cheque lagi. Walaupun sikit, duit juga tu. Buat beli kuih-muih pun bolehkan...

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code