Siapa Tak Sentap?

By Mar Mansor - 9:00 PG






Siapa yang tak sentap bila baca 'status' ni? Memang 'sakitnya tuh di sini'. Tapi, bila baca status macam ni di laman sosial secara tiba-tiba, adakah kita terus tinggalkan gadget kita tu ye?

Rasa sentap sekejap, kemudian, buat lagi. Itu sayalah. Bukan orang lain. Tapi saya takdelah pegang gadget 24 jam, hingga up status 5 minit sekali, hingga orang akan mudah berfikir, "eh dia ni rajin up status, takde keje eh?" Itu pendapat orang yang melihat secara kasar dan secara logik.



Nota Kaki : Muhasabah diri, moga bulan puasa ni mampu khatam







  • Share:

You Might Also Like

15 comments

  1. sakitnya tuh disini :(

    BalasPadam
  2. kreatif betul sapa yg buat tu ... mmng sakit tu disini

    BalasPadam
  3. terasa jugak ni.moga allah permudahkan hati ini

    BalasPadam
  4. Assalam mar,
    he3
    terasa sipi2 jugaks he3

    BalasPadam
  5. pernah nampak ni dulu =)
    peringatan yang bagus sebenarnya
    bagi kita sedar =)

    BalasPadam
  6. mak sentap jugekkkk..hee~

    BalasPadam
  7. memang sentap, sakitnya tuh disini ! hehe

    p/s : Jemput join segmen bloglist Julai-Ogos CN ye di sini : http://www.cekgunorazimah.com/2015/06/Segmen-Bloglist-Julai-Ogos-2015.html

    BalasPadam
  8. memang sakit nya tuh di sini hehe

    BalasPadam
  9. moga bulan ramdahan ini menjdi medan terbaik untuk kita beribadah. selamat menyambut ramdhan kak :D

    BalasPadam
  10. #sentaptiba2
    #amekkaukenaseketui
    hahahahaha

    BalasPadam
  11. Sbb tu kena bijak pengguna smartphone yg bijak..

    BalasPadam
  12. Betul....manusia ni sentapnya sekejap jer, sakitnya tuh disini pun sekejap jugak huhu....
    Insyaallah Istiqamah hendaknya...tak banyak sikit kan Mar

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.