Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Bila Ayah Datang


Sabtu tengahari en.suami sampai perkarangan rumah emak abah. Masuk sekadar menyalami insan-insan di rumah ini dan kami bergegas menghadiri majlis perkahwinan di kampung kami juga.

Selpie sat


Aisyah adalah insan paling gembira bila melihat kelibat ayahnya. Ya, saya bercuti tanpa en.suami di sisi. Cuti sekadar menghabiskan masa bersama emak abah. Ada juga berjalan-jalan tetapi tidaklah berjalan sakan.

Seperti yang pernah saya pahatkan dalam entri-entri lalu, saya rindu untuk menatap wajah 2 insan yang banyak berjasa kepada kami adik beradik. Cuti kali ini saya habiskan bersama mereka.

Yeayyy..ayah..ayah.. ~ Sarung selipar, terus berlari mendapatkan ayahnya.


 
Pulang dari jemputan kahwin~ Aisyah makan telur rebus.



Bila en.suami sudah datang, bermakna cuti sudah sampai ke penghujung! Kembali bekerja seperti biasa.




Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. datang ambik aisyah dan ibu pulang ye?

    BalasPadam
  2. aisyah dh lama tak jumpa ayah ke tu..rindu sgt la tu

    BalasPadam
  3. Aisyah suka makan telur rebus yer...

    BalasPadam
  4. Skejap je dah nak hbs cuti kan

    BalasPadam
  5. Perkara klu yg seronok selalu dirasakan cepat je masa berjalan kan.. :)

    BalasPadam
  6. selamat kembali bekerja :) hihi...

    BalasPadam
  7. Anak ayahlah ni ^__^ Suami datang untuk diambil bawa pulang ke rumahlah tu ya, Mar. Yalah bila dah lama bercuti, kena start kerja balik memang bercinta betul.

    BalasPadam
  8. Tau jugak Aisyah rindu dgn ayah dia....
    Mak abah mesti sukakan Mar anak dia dan cucu bercuti kat kg

    BalasPadam
  9. comel dak aisyah ni tau
    teringat aisyah anak saya juga yang buat benda sama
    kalau papa dia balik dari kerja

    BalasPadam
  10. Kalau dulu masa anak sorang saya sanggup balik naik bas nak jumpa orang tua sebab husband tak cuti. Sekarang ni dah ada anak 3, nak plak kakak sekolah..kena tunggu cuti bersama-sama la.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code